ХОЧ І ДЕШЕВО, ТА ВСЕ ОДНО — СЕРДИТО
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

Останні новини

  • ЛІТО У РОЗПАЛІ. У ПРЯМОМУ СЕНСІ
    5 червня о 22 год. 15 хв. на приватній земельній ділянці в селі Новоселівці Бреусівської сільської ради виникла пожежа, вогнем знищено тюк цьогорічного лугового сіна масою близько 300 кг.
  • ШАР-ГОРА: ВТРИМАТИ МАРКУ
    Минулої суботи на Шар-горі у Приліпці традиційно пройшло обласне свято «Козацької слави цілюще джерело», що знову зібрало сотні гостей і дало привід ділитися враженнями протягом не одного дня. Як і в минулі роки, повсюди кипіла жвава торгівля, звучала народна пісня. Почесні гості свята на чолі з легендарним «Яковом Остряницею» пройшли колоною і поклали квіти до пам’ятного знаку на честь древньої  Говтви та її славних козаків.  Після офіційних привітань перед глядачами виступали артисти Полтавської обласної філармонії та фольклорні колективи. «Цвяхом програми» стала історична реконструкція бою, підготовлена сучасним козацтвом. Навколо було барвисто від вишиванок, рушників, сувенірів, картин; гамірно від звуків різноманітної музики,...
  • СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ДАЄ НОВІ РЕЗУЛЬТАТИ
    Нещодавно комунальне господарство Козельщинської об’єднаної територіальної громади поповнилося новою технікою — трактором «Беларус» вартістю понад півмільйона гривень.

ХОЧ І ДЕШЕВО, ТА ВСЕ ОДНО — СЕРДИТО

Чорногорія офіційно стала 29-ю державою — членом НАТО. Китайський вірус заразив більше 250 млн. комп’ютерів по усьому світу. Facebook планує запустити спеціальний месенджер для підлітків, який дозволить батькам контролювати своїх дітей, не вимагаючи аккаунта. У Туреччині знайшли стародавнє підземне місто з 52 печерами. Помер голова Української греко-католицької церкви 2005-2011 рр. Блаженніший Любомир Гузар.  Україна зайняла 60 місце в рейтингу найбільш конкурентоспроможних економік світу. Харків — єдине місто в Україні, де незабаром буде побудовано потужний сміттєпереробний завод.

 А ми — більша частина населення району, в тім числі й добра половина моїх односельців-лутовинчан, із настанням сприятливої погоди відкрили велосезон. Погодьтеся, велосипедом їхати набагато краще, аніж на авто чи громадському транспорті: у першому випадку витрачаєшся на пальне, у другому — повністю залежиш від графіка руху автобуса. Та і для здоров’я корисно.

І ще одна приказка спадає на гадку: дешево й сердито. У буквальному сенсі цього слова. «Дешево» — дивись попередній абзац; «сердито» — дивись під ноги, на дорогу. Бо її фактично немає. Коли велосипедом обминаєш раз за разом круті вибоїни на асфальтівці, доводиться виїжджати на зустрічну смугу. А там — автомобіль. І ззаду — ще один, який, до того ж, намагається тебе обігнати. Подітися нікуди, бо узбіччя дороги теж настільки карколомне, що ями на ньому хіба що на ходулях переступиш. Усе це — за умови інтенсивного руху транспорту (їдуть на роботу, на базар, у інших справах). Як тут уникнути ДТП?
Упевнена, що у такій ризиковій ситуації щодня опиняється кожен із нас.
А якщо до «убитих» доріг додати ще й незнання правил дорожнього руху велосипедистами й пішоходами, а звідси — неповагу до них із боку автомобілістів, — то дорожньо-транспортна пригода гарантована. Згадаймо, скільки трагічних випадків трапилося останніми роками, коли під колесами автомобілів гинули пішоходи чи велосипедисти: через нехтування правилами дорожнього руху або ж через украй негодящу дорогу.
Сприятливий сезон розпочався не тільки для велосипедистів, але і для дорожників. Наприклад, капітальний ремонт автошляху «Полтава — Олександрія» йде повним ходом, аж курить! Чого ж чекати на дорогах місцевого значення у нашому районі? Я поцікавилася на сайті державних закупівель і тендерів «PROZORRO», чи укладений у Козельщинському районі хоч один договір на які-небудь шляхові роботи. За моїм запитом на 2 червня «PROZORRO» видав мені цілу низку підписаних угод, у яких ідеться, головним чином, про ремонт закладів соціальної сфери (школи, заклади культури й охорони здоров’я — про них ми інформуємо найближчим часом). І жодного слова — про ремонт доріг.
Згадую стару історію: у першому півріччі місцеві ради коштів не мають або ж акумулюють; у липні, за підсумками першого півріччя, рішенням своїх сесій виділяють «енні» суми на ремонт доріг; потім починаються тендери, дотримання всіх необхідних процедур і термінів, і — вуаля! — у кращому випадку, у вересні, а то й у жовтні-листопаді починаються інтенсивні ремонтні роботи. Асфальт кладуть під снігом, дощем, у мороз, тож зрозуміло, якою буде якість ремонту. Зачароване коло, з якого виходу не видно.
Значить, надії на покращення місцевих доріг немає. Як любить говорити один мій колега: «А буде ще й гірше…» Тим паче, що якось при зустрічі наш народний депутат Андрій Река зауважив, що у Козельщинському районі дороги найкращі з тих, що він бачив у своєму виборчому окрузі.
Якщо вже немає коштів на дороги (не кажу вже про велосипедні доріжки, це взагалі — розкіш!), то, може, хоча б знайдеться можливість грейдером узбіччя вирівняти там, де це потрібно? За це, до речі, й автомобілісти подякували б… Бо скоро не те що велосипедом — пішки через баюри не полізеш, щоб ноги не переламати…
Усім — безпечних поїздок і позитивних вражень. Будьте пильними на дорогах, бережіть себе і поважайте тих, хто поруч. І не забувайте, що з вами завжди — «Козельщинські вісті». Побачимося через тиждень.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Оголошення

Реклама

ЛОГОТИПчик

Погода

Новини в Україні

Канал не знайдено

Статистика

Сьогодні
Вчора
За тиждень
Минулий тиждень
Місяць
Минулий
За всі дні
213
1801
5450
13924
31483
114877
1479892

Прогноз
1824

12.20%
5.86%
14.67%
0.52%
0.39%
66.36%
Online (15 minutes ago):50
50 guests
no members

Ваш IP:54.224.103.239