ХОЧ І ДЕШЕВО, ТА ВСЕ ОДНО — СЕРДИТО
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

Останні новини

  • Про все-все мені нагадують «три зозулі, з поклоном»…
    — А почитаймо, — раптом десь у надвечір’ї зверталася до мене дружина Надя, — таким чином і наснажимося, а потім знову за робочий стіл, за ручку з пером…— А що ж почитаємо? — уточнюю.— Та почнемо з Григора (це вона мала на увазі Григора Тютюнника): він так болісно писав.І стиха додавала:
  • Перші «Олесеволівські читання-2018»
    4 травня у Бреусівському Будинку культури відбулися перші районні літературно-краєзнавчі «Олесеволівські читання-2018». На захід із Києва прибув письменник-земляк, авторитетний дослідник Голодомору 1932-33 рр. в Україні, випускник місцевої школи Олесь Воля з дружиною Ганнусею, братом Михайлом та соратником-побратимом по перу Олександром Кавуненком.
  • Пам’яті видатного письменника-земляка
    Цей рік для жителів нашого району знаменний 100-річчям від дня народження славетного земляка, письменника, поета, літературного та громадського діяча Олеся Терентійовича Гончара.

ХОЧ І ДЕШЕВО, ТА ВСЕ ОДНО — СЕРДИТО

Чорногорія офіційно стала 29-ю державою — членом НАТО. Китайський вірус заразив більше 250 млн. комп’ютерів по усьому світу. Facebook планує запустити спеціальний месенджер для підлітків, який дозволить батькам контролювати своїх дітей, не вимагаючи аккаунта. У Туреччині знайшли стародавнє підземне місто з 52 печерами. Помер голова Української греко-католицької церкви 2005-2011 рр. Блаженніший Любомир Гузар.  Україна зайняла 60 місце в рейтингу найбільш конкурентоспроможних економік світу. Харків — єдине місто в Україні, де незабаром буде побудовано потужний сміттєпереробний завод.

 А ми — більша частина населення району, в тім числі й добра половина моїх односельців-лутовинчан, із настанням сприятливої погоди відкрили велосезон. Погодьтеся, велосипедом їхати набагато краще, аніж на авто чи громадському транспорті: у першому випадку витрачаєшся на пальне, у другому — повністю залежиш від графіка руху автобуса. Та і для здоров’я корисно.

І ще одна приказка спадає на гадку: дешево й сердито. У буквальному сенсі цього слова. «Дешево» — дивись попередній абзац; «сердито» — дивись під ноги, на дорогу. Бо її фактично немає. Коли велосипедом обминаєш раз за разом круті вибоїни на асфальтівці, доводиться виїжджати на зустрічну смугу. А там — автомобіль. І ззаду — ще один, який, до того ж, намагається тебе обігнати. Подітися нікуди, бо узбіччя дороги теж настільки карколомне, що ями на ньому хіба що на ходулях переступиш. Усе це — за умови інтенсивного руху транспорту (їдуть на роботу, на базар, у інших справах). Як тут уникнути ДТП?
Упевнена, що у такій ризиковій ситуації щодня опиняється кожен із нас.
А якщо до «убитих» доріг додати ще й незнання правил дорожнього руху велосипедистами й пішоходами, а звідси — неповагу до них із боку автомобілістів, — то дорожньо-транспортна пригода гарантована. Згадаймо, скільки трагічних випадків трапилося останніми роками, коли під колесами автомобілів гинули пішоходи чи велосипедисти: через нехтування правилами дорожнього руху або ж через украй негодящу дорогу.
Сприятливий сезон розпочався не тільки для велосипедистів, але і для дорожників. Наприклад, капітальний ремонт автошляху «Полтава — Олександрія» йде повним ходом, аж курить! Чого ж чекати на дорогах місцевого значення у нашому районі? Я поцікавилася на сайті державних закупівель і тендерів «PROZORRO», чи укладений у Козельщинському районі хоч один договір на які-небудь шляхові роботи. За моїм запитом на 2 червня «PROZORRO» видав мені цілу низку підписаних угод, у яких ідеться, головним чином, про ремонт закладів соціальної сфери (школи, заклади культури й охорони здоров’я — про них ми інформуємо найближчим часом). І жодного слова — про ремонт доріг.
Згадую стару історію: у першому півріччі місцеві ради коштів не мають або ж акумулюють; у липні, за підсумками першого півріччя, рішенням своїх сесій виділяють «енні» суми на ремонт доріг; потім починаються тендери, дотримання всіх необхідних процедур і термінів, і — вуаля! — у кращому випадку, у вересні, а то й у жовтні-листопаді починаються інтенсивні ремонтні роботи. Асфальт кладуть під снігом, дощем, у мороз, тож зрозуміло, якою буде якість ремонту. Зачароване коло, з якого виходу не видно.
Значить, надії на покращення місцевих доріг немає. Як любить говорити один мій колега: «А буде ще й гірше…» Тим паче, що якось при зустрічі наш народний депутат Андрій Река зауважив, що у Козельщинському районі дороги найкращі з тих, що він бачив у своєму виборчому окрузі.
Якщо вже немає коштів на дороги (не кажу вже про велосипедні доріжки, це взагалі — розкіш!), то, може, хоча б знайдеться можливість грейдером узбіччя вирівняти там, де це потрібно? За це, до речі, й автомобілісти подякували б… Бо скоро не те що велосипедом — пішки через баюри не полізеш, щоб ноги не переламати…
Усім — безпечних поїздок і позитивних вражень. Будьте пильними на дорогах, бережіть себе і поважайте тих, хто поруч. І не забувайте, що з вами завжди — «Козельщинські вісті». Побачимося через тиждень.

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Новини в Україні

Канал не знайдено

Статистика

Сьогодні
Вчора
За тиждень
Минулий тиждень
Місяць
Минулий
За всі дні
1005
1827
1862
17858
21569
79093
1784932

11.06%
7.33%
13.86%
0.57%
0.33%
66.86%
Online (15 minutes ago):15
15 guests
no members

Ваш IP:141.8.142.117