ШАНОВНІ НАШІ ПЕРЕДПЛАТНИКИ!
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

Останні новини

  • 15 днів — 15 пожеж!
    Останнім часом на території Козельщинського району почастішали випадки пожеж. Цьому сприяв довготривалий період засухи та високий температурний рівень повітря.  Лише за останні 15 днів на території району виникло 15 надзвичайних подій, основна частина яких сталася через необережне поводження з вогнем  під час спалювання сміття та підпали сухої трави на відкритих місцевостях.
  • Частина козельщан врятована від потопів
    Не так давно на адресу Козельщинської громадської приймальні Радикальної Партії Олега Ляшка звернувся мешканець вулиці Залізничної у Козельщині Володимир Охріменко. Чоловік прийшов зі своєю бідою: щороку під час повені  вода повністю заливає двори, погреби, будинки. На городах вода не сходить до початку червня.
  • ЦІНИ РОСТУТЬ, ТОЖ ВАРТО ЗАТЯГНУТИ ПАСКИ. НА ДОРОЗІ ТАКОЖ ДОВЕДЕТЬСЯ ПОТІСНИТИСЯ
    З 1 вересня 2018 «HOMENET» ще на 20 гривень піднімає  тарифні плани Про це повідомляє на своєму офіційному сайті провайдер. Отож із 01.09.2018 щомісячна вартість пакетів зі швидкістю 100 Мбіт/с для населених пунктів нашого району складатиме 190 гривень у місяць.Нагадаємо, тарифний план вартістю 170 гривень діяв із 1 березня 2018 року. До цього абонентська плата становила 150 гривень на місяць.

ШАНОВНІ НАШІ ПЕРЕДПЛАТНИКИ!

Дуже шкода, що через кібератаки, які «накрили» усі відділення «Укрпошти», поштарі не змогли вчасно звести тиражі та списки передплатників. У зв’язку з цим багато хто з вас, особливо ті, що передплатили газету на друге півріччя, не отримали котрийсь із попередніх номерів.

Ви телефонували і приходили особисто до нас у редакцію зі скаргами на відсутність доставки газети. Запевняємо, що ми зі свого боку зробили усе від нас залежне, аби виправити цю ситуацію. До того ж , робили це, не дивлячись на те, що уся відповідальність за недоставку або ж несвоєчасну доставку кореспонденції лежить лише на поштарях.
Прикро ще й те, що дехто з листонош дозволяли собі ще й грубити нашим передплатникам: мовляв, де передплачували, там хай вам і дають газету, я вам нічого не винна! Хіба це припустимо? Відколи це місце передплати стало впливати на доставку?
Усі ми чудово розуміємо, як важко з нуля налагоджувати робочий процес, коли знищено або пошкоджено великий об’єм іформації і даних. Думаю, кожен із передплатників може зрозуміти поштарів і вибачити деяку неточність у списках та цифрах через комп’ютерні збої. Але хамство?
Будьмо взаємоввічливими.

Тож у випадку несвоєчасної доставки пошти, у тому числі й газети «Козельщинські вісті»,

прохаємо звертатися за такими телефонами:
Гаряча лінія УДППЗ «Укрпошта»:  0 800 300 545;
Полтавська дирекція УДППЗ «Укрпошта». Директор Мазур Олександр Володимирович — тел. (0532) 22-90-84. Заступник директора (вертикаль продажу послуг та обслуговування споживачів) Чепурна Наталія Василівна — тел. (0532) 56-95-00;
Центр поштового зв’язку №2 (м. Кременчук). Начальник: Ляпун Геннадій Іванович, тел. приймальні: (05366) 2-05-71;
або безпосередньо до місцевих поштових відділень.

Редакція

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Оголошення

Реклама

ЛОГОТИПчик

Погода

Новини в Україні

Канал не знайдено

Статистика

Сьогодні
Вчора
За тиждень
Минулий тиждень
Місяць
Минулий
За всі дні
1473
2303
11507
13131
43647
58260
1604585

Прогноз
2496

12.03%
6.07%
14.37%
0.50%
0.36%
66.66%
Online (15 minutes ago):14
14 guests
no members

Ваш IP:130.180.209.161